Sorcerer
To Sorcerer: A Strategy Card Game είναι ένα παιχνίδι τοποθετημένο σε έναν κόσμο που οι δημιουργοί περιγράφουν ως σκοτεινό, με λάμψη από λάμπες υγραερίου, γεμάτες φανταστικά, μυθικά πλάσματα και μαγεία!
Σχεδιασμένο για δύο ως τέσσερις παίκτες, το παιχνίδι βάζει δύο αρχαία όντα τεράστιας δύναμης, το ένα ενάντια στο άλλο, για να κριθεί για πάντα ποιο έχει δυνατότερη γενεαλογική καταγωγή. Οι παίκτες χρησιμοποιούν μαγεία για να καλέσουν minions, να εκτελέσουν ξόρκια και να πάρουν μαγικά αντικείμενα για να φτάσουν τον στόχο του παιχνιδιού, ο οποίος είναι να κατακτήσετε τρία πεδία μάχης!
Το παιχνίδι χρησιμοποιεί ένα απλό σύστημα πόρων ενέργειας που τυχαίνει από ένα ζάρι στην αρχή του κάθε γύρο, για να εξασφαλιστεί πως δεν θα είναι κανένας γύρος ίδιος με κάποιον άλλο. Το αποτέλεσμα είναι κοινό για τους δύο παίκτες όμως, με την ισορροπία να επικρατεί στο παιχνίδι. Εν συνεχεία, το Action Phase ξεκινά, όπου χρησιμοποιείται την ενέργεια για να καλέσετε minions από τις κάρτες που έχετε στο χέρι σας, σε οποιοδήποτε πεδίο μάχης, εκτελώντας ξόρκια που μπορεί να βελτιώσουν τις ικανότητες και τα χαρακτηριστικά ενός minion, ή κάρτες μαγείας με διάφορα άμεσα αποτελέσματα. Ως δράση, μπορείτε επίσης να προσθέσετε ενέργεια στο Energy Pool σας, να τραβήξετε παραπάνω κάρτες ή να μεταφέρετε minions σε άλλο πεδίο μάχης. Η επιλογή είναι δική σας, οι ικανότητές σας είναι αυτές που θα υποδείξουν πως θα διαχειριστείτε την προετοιμασία μάχης!
Στην συνέχεια, στο Battle Phase, οι παίκτες ρίχνουν ιδιαίτερα ζάρια, ειδικά για το παιχνίδι, τόσα, όσα και η επιθετική ισχύς του κάθε minion, με πιθανά αποτελέσματα τα: miss, hit, double hit ή critical hit. Βάζετε δείκτες τραύματος στα αντίστοιχα minions που τα δέχονται, ή στο πεδίο μάχης. Ένα μοναδικό σύστημα με Omen tokens επιτρέπει να ρυθμίσετε το αποτέλεσμα, ξαναρίχνοντας τα ζάρια, προτού μοιραστεί το damage στα minions του αντιπάλου και στο πεδίο μάχης.
Με αυτόν τον συνδυασμό από συνήθεις μηχανισμούς, όπως deck building βασισμένο σε ιστορίες, ζάρια και push-your-luck, καθώς και μοναδικών μηχανισμών επιρροής στο αποτέλεσμα της μάχης, δημιουργείται η τέλεια ισορροπία ανάμεσα στην στρατηγική και στον γνώμονα της τύχης. Τέλος, η διαίρεση των γύρων σε Action Phase & Battle Phase δημιουργεί μία ευχάριστη και φυσική ροή στο σκληρό παιχνίδι που είναι το Sorcerer!